davut güloğlu

 

Davut Güloğlu Kopalım Bari 2009 Albüm Dinle

1- Kopalım Bari
2- Yalanına Dolanına
3- Yaralı Kalbim
4- Dur Biraz
5- Çayır Biçerim
6- Unutulmaz Yemin
7- Uzak Ara
8- Dörtlüleri Yakalım
9- Dön Artık
10-Ah Oy Oy
11-Bir Daha
12-Salla
13-Babam
14-Git Git
15-Ay Işığı
16-Çilesun
17-Kopalım Bari (Versiyon)

Davut Güloğlu Kopalım Bari 2009 Albümünü Dinlemek İçin


Davut Guloglu - Kopalım Bari 2009 Video Klip

Davut Guloglu - Ay isigim 2009

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Payla

26 Responses to “Davut Güloğlu Kopalım Bari 2009 Albüm Dinle”

  1. tek kelimeyle harikasın davut güloğlu cılğın laz seni tebriklerrrrrrr

  2. Süper bir albüm çokartın bütün şarkılarını dinledim ve onları dinlerken hiç sıkılmadım. albümünde senin gibi müthiş olmuş bizleri şarkılarınla çoşturduğun için teşekkürler . . .

  3. cok hariha yaa askerdeyim davut abii beni sana benzetiolarr burdaa abi cok güsell ALBÜMM YAAA HEP BERABER KOPUOZZZZZZZ COŞTURRR BİZİİİ DAVUT ABİİ

  4. diyecek söz bırakmMIŞLr he parcasıyla harika bir albüm davut güloglu dinleyen herkes adına cok teşekkür ettim iyi albümler var ama seninki kadar güzel bir albüm yok yani

  5. seni çok seviyorum tebrikler en güzel şarkı bu

  6. atatürk yoktu düşman çoktu
    atatürk geldi
    düşmanı yendi

  7. atatürk yoktu
    düşman çoktu
    atatürk geldi
    düşmanı yendi
    bu güzel
    yurdu bizlere verdi

  8. davut seni seviyorum gene yaptın yapacagını mükemmel 1 albüm ya bayılıyorum sana

  9. seni seviyorum

  10. ya muhteşem ya hayranınım senin davyt güloğlu

  11. kopayiruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz cano bravo sana

  12. tek kelimeyle süper bravo sana davut

  13. kopuyorummmmmmmmm be abi

  14. çiğdem davut abi yeni sarkın cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel senin için hayırlı olur sevindim tebrikler

  15. oyy oyy yaktin kavurdun yine yanliz karadnizi degil gurbetide

  16. ben akrep kızlar sizin le tanışmak istiyorum ben hiç aşık olmadım ama şim di olmak istiyorum bu sadeebenim lakabım akrep

  17. benim email adresim omer.piskopat@kralfm.net

  18. benim alacahım var hayat tan ki beni kendine cek ti ve davut senin şarkılarını dinledikçe hayatı beni kendine cekemez ki ben şimdi güşlyüm

  19. ççççççççooooooooookkkkkkkkk süper gerçekten de yok üstüne vallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .seninnnnnnnn adıınaaaaaaaççççççççoooooooookkkksevindim.allah daha çok versin.

  20. aşığım be seviyorum.

  21. slm seval ben ömer yani akrep seninle tanışmak istiyorum eyer sende istersen msne adresim eklebeni omer.piskopat@kralfm.net

  22. tek kelımeyle harıkaa isyankar_rizeli53@msn.com emre poyraz

  23. ben ce çooookkkkkkkkk manyak olmuş yaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii süüüüüüüüüüüpppppppppppppppppppeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr davut güloglunu çooooooooooooooook seviyorum hadi buyyyyyyyyyyyyyyyy

  24. davut güloğlu seni sewioreee koptum yhane :D

  25. Kopalim Bari akiyor……. Kizlar da bakiyor. zeynepppppppppppp

  26. davut abi senı çok sevıyorum şarkıların harıka bir numarasın kopalım bari şekil senı sevıyorum

Yorum Yap

You must be logged in to post a comment.